Gå til innhold
Arkivverket

[#62605] Jens Johannes Andreassen/Andersen - fødd Bergen 1835 - lagnad etter 1875?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jens Johannes Andreassen (eller Andersen), fødd i Bergen 30.8.1835, gifte seg i Bergen 22.2.1861 med enkja Lene Haagensdotter Talstad, fødd i Molde 28.4.1822. Jens var anglemakarsvein, og FT 1865 syner dei då budde i 24. rode nr. 65 i Bergen, men innan FT 1875 var dei flytte til 3. rode nr. 20a i Bergen. To born er nemnde:* Jens Christian, son av Jens og jenta Johanne Malene Johnsen, fødd i Bergen 11.5.1858, nemnd med far sin 1865* Jensine Magdalene, dotter av Jens og Lene, fødd i Bergen 19.2.1865, nemnd med foreldri 1865 og 1875Men eg ser ikkje noko meir til denne huslyden ETTER 1875, so no vonar eg at einkvan med skarpt blikk kan hjelpa meg finna ut kvar det vart av dei?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjempebra innlegg. Med desse opplysningane finn eg huslyden att i Marshall Co., MN i 1900, so då skal me sjå om ikkje me finn meir ut om dei der borte...I 1900 står det forresten at Lene Haagensdotter hadde hatt fem born, og at tre av dei levde, men ingen budde heime hjå dei i 1900. Eg er ikkje i stand til å finna ekteskap #1 for Lene i Noreg...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Lena ble i alle fall konfirmert Molde i 1837 - Møre og Romsdal fylke, Molde i Bolsøy, Ministerialbok nr. 558A02 (1818-1843), Konfirmerte 1837, side 528-529. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16056&idx_id=16056&uid=ny&idx_side=-169>Lenke Permanent bildelenke: Lenke. Lena kom fra Talstad.Kan det være broren til Lena, Haagen Haagensen, som flytter fra Molde til Bergen med attest av 30. mai 1851? Se nr. 7 under 1851: LenkeVed giftermålet i 1858 Nykirken i Bergen er navnet Haagen Haagensen Talstad Lenke. Han ble gift for annen gang i Korskirken i Bergen i 1866 LenkeHaagen Haagensen Talstad fikk en datter utenfor ekteskap som ble døpt i Nykirken i 1858 Lenke. Jeg finner ikke Lena Haagensdatter blant barnets faddere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.