Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kolbjørn Pedersen

[#62618] Uekte barn i Ringsaker 1896. Mor Berte Olsdatter. Far Andreas Larsen

Recommended Posts

Gjest Kolbjørn Pedersen

Berte Olsdtr på Røreie f 1877 og Andreas Larsen på stor Staveie f 1873 fikk dattera Olava i 1896. Hvem var de. Hvor var de fra og hvem var deres foreldre igjen. De ble aldri gift

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kolbjørn Pedersen

Den muligheten har jeg ikke tenkt på, men det blir vel litt trangt mellom generasjonene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kolbjørn Pedersen

Da har jeg funnet Olava som født 4 feb 1897 på Rørseie og døpt 5 mai i Ringsaker. Konf 1 okt 1911 fra nordre Amb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Ikke spesielt trangt. Ole vil ha vært 37, Helene 24 år i 1877 da Berte ble født. Berte var 20 år da Olava ble født.Se dåp nr. 143 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Her er ein Andreas Larsen f. 1873 (nr. 94): Permanent sidelenke: LenkeIkkje på Store Stav, men Kinneenga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Det vart ikkje døypt andre Andreas Larsen enn han i (7) i Ringsaker i åra 1872-74.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Ole Johannesen er min tipp oldefar. Min mor kjente godt Berte og Albin (som hun ble gift med). Ole var gift to ganger og hadde ialt 14 barn. Blir mye info å skrive her hvis du vil kan du kontakte meg på vili_4 krøllalfa msn.com Mvh.Else Kari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Med atterhald om at det er usikkert om han er rett person: Her er konfirmasjonen til den Andreas Larsen som vart fødd på Kinne (nr. 24): Permanent sidelenke: LenkeI 1888 bur familien altså på Bratberg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.