Gå til innhold
Arkivverket

[#62619] Hjelp til å tyde kirkebok: Os


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her får Jan Bolstad en datter Malene i 1771, greier ikke å tyde morens navn (høgre side under streken): Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 9 (1766-1779), Kronologisk liste 1771, side 60. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11620&idx_id=11620&uid=ny&idx_side=-60>Lenke Permanent bildelenke: LenkeJeg har Jan Knutsson Bolstad gift med Martha Hansdtr Lundarvik i 1751:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Beklager min inaktivitet i dag. Men i dag brente nok et fredet kulturminne ned til grunn hos oss, den gamle Lemkuhl-boden, der tranproduksjonen foregikk. Dette er bare kort og godt en stor tragedie. Har lyst å lage en tråd om å ta vare på våre kulturskatter, inkl bygninger, men da får jeg vel beskjed om at det passer bedre som en blogg.Dypt deprimert Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er ikke farlig, dette har skjedd med meg og flere ganger. Ja, nå når du sier det synest jeg og at det står 'ikke' på slutten. Han var jo gift med Marthe da, så vi får vel gå ut fra at hun var moren ellers hadde det nok stått 'uegte'.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.