Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bente Christensen

[#62646] Augustinus Dahl

Recommended Posts

Gjest Bente Christensen

Augustinus Dahl dør 1 feb. 1805 86 år gl. men jeg kan ikke læse hvad der ellers står?Fylke: Hedmark Prestegjeld / Sokn: Hof ministerialbok 1790 - 1815 side 264 - 265Med venlig hilsen fra Danmark ( er der ellers mere jeg skal huske at skrive )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Kan noen tyde Augistinus,død 1 feb 1805,86 år gl ? (langt ned på venstre side)Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Jeg leser innførselen slik:'Sepult. Md (mand) d 12t Febr. ved Waalle Augustinus Dal paa Sofderuud død 1 Febr. gl. 86 Aar'Er litt usikker på gårdsnavnet 'Sofderuud'. Jeg vet ikke om det finnes noe slikt gårdsnavn (eller noe liknende) i Hof.Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

I FT 1801 er det en gård i Hof som heter 'Sivderud'. Det er vel helst den riktige, her bor Augustinus i 1801 ihvertfall:LenkeMvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bente Christensen

På linjen under Augustinus står der et eller andet, men det hører måske ikke til ham.1000 tak for hjælpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

min 4-tippoldefar, musearm, kan komme tilbake senere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Til (5): Nei, det er dato og sted for de neste kirkelige handlinger, og gjelder de etterfølgende personer.Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.