Gå til innhold
Arkivverket

[#62671] Synnøve Hillestad, f. Hafslo 1825 - rentenistinde i Christiania 1900 - dødsfall?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 for Christian Krohgs(!) gate 24 syner m.a. denne dama:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Synnøve Hillestad e Rentenistinde 1825 Hafslo, Sogn~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Synneva Pedersdotter var fødd på garden Kvam i Hafslo 27.9.1823 og flytte som enkje etter Johannes Hillestad til Christiania i 1880-åri. Eg har motteke opplysning om at ho framleis levde i Christiania i 1906, men har ikkje funne noko dødsfall for ho.Kan einkvan hjelpa meg? Kanskje om me visste kva kyrkjesokn Christian Kroghs gate høyrte til...?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for nytt innlegg. No har eg studert avlidne i Jacob sokn like fram til 1927, men utan å finna Synneva Hillestad. Kanskje lyt eg lata dette spørsmålet liggja til eg ein gong får høve til å lesa dødsmeldingsregisteri på Riksarkivet...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiSynnøve døde 15/5-1909 se nr 56 Oslo fylke, Grønland, Ministerialbok nr. 16 (1898-1918), Døde og begravede 1909, side 180. Permanent sidelenke: LenkeMvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig for kjempeflott innlegg! Denne datoen er svært verdifull for meg, for då skal det vera mogeleg å finna ei dødsmelding, og kanskje òg eit skifte som fortel oss kvar i Amerika sonen Peder gjorde av seg!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.