Gå til innhold
Arkivverket

[#62675] Kamilla Arnolda Bernarda ?


Gjest Edel Brendberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Edel Brendberg

Håper noen kan hjelpe meg med å finne informasjon om denne damen f. 6. des. 1919 Borge. Usikker på hennes etternavn, men i kb for Borge er etternavnet Nilsdt. Antagelig etter hennes mor, selv om hennes far het Nils Gundersen. Hun vokste ikke opp sammen med Nils. Er det mulig å spore opp opplysninger om hennes barndom og om hun eventuellt fikk barn. mvh. Edel Brendberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Tvetmarken

Hei igjen Edel,Under (2) ovenfor, IDen for Camilla Mathiassen er 1827453. Legger også ved fødselen/dåpen, nr 4, for Kamilla (Borge/Borge i Nordland): LenkeDet blir nok vanskelig å bevise at damen i (2) og (3) er 'din' Kamilla - bare at de ble født på den samme dagen. Kanskje andre her på forumet har noen ideer og kan hjelpe deg videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Tvetmarken

Beklager at lenken i (5) ikke virker. Fant Arvid Bright Kvaal (ID1827452) - født 28. juni, 1937; død 15. februar, 2005 - er begravet på samme sted som Camilla (Kvaal) Mathiassen. Det ser ut som om denne Camilla kan ha vært gift et par ganger.- roar -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

For ordens skyld, her er dåpen til Kamilla i Borge. Ser ut som moren heter Berntsen til etternavn. Nordland fylke, Borge i Borge, Fødselsregister nr. 880II41 (1916-1929), Fødte og døpte 1919, side 68. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4367&idx_id=4367&uid=ny&idx_side=-71>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edel Brendberg

Hei! Har nå funnet tråden jeg trenger for å komme meg videre! Tusen, tusen takk for all hjelp som er kommet inn:) Fra nå av forsker jeg videre på PM. Mvh en kommende slektsforskerspire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.