Gå til innhold
Arkivverket

[#62686] Lars Pedersen, Voss


Gjest britt sunde årebrot
 Del

Recommended Posts

Gjest britt sunde årebrot

Kan nokon hjelpe med opplysningar om Lars Pedersen, f 1884. I folketellinga frå 1900 var han busett på Voss, der foreldra var gardbrukere. Foreldra har eg opplysningar om, det er utan intresse no. Truleg fikk han eit uekte barn i 1918. Dette barne Johan Andreas veit eg alt om. Men kvar bodde Lars, fekk han annan familie, kva vart hans skjebne seinare i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest britt sunde årebrot

Dette er nok ikkje rette lars Pedersen.Det uekte barnet, Johan Andreas Ove f. 7.4.1918 i Førde i Hordaland. Hans far er ifølge kirkeboka Lars Pedersen f. Stua.Her har jeg funnet 2 muligheter... Lars Stua, skoleelev på Fitjar i folketellinga 1900ellerlars Pedersen, sønn av Peder August Ekros f. 1839 i Ørebro, Sverge og Ingelev Nilsdat. f 1846 Myre Vang i Kr. sand. Disse var bosatt på Voss i folketellinga 1900, og hadde en sønn Lars. Eldre i familien mener at Johan Andreas sin far skulle være av svensk herkomst.. Spørsmålet er, hvilken Lars og hvor ble han av.... Har han kansje fått flere barn senere.... Denne Lars jobba i Sveio da barnet ble unnfanget, i 1917.Beklager at jeg ikke får lagt opp lenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest britt sunde årebrot

Dette er nok sansynlig den rette Lars. Det 'uekte' barnet er bestefar til ei veninne, og ikkje min familie. Nå har ho eit utgangdpunkt for å finne meir familie.Tusen takk for hjelpa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Skjønar ikkje dette - Visst denne Lars var busett på Voss i 1900, må det vera familen på Brække, far Peder August Ekros og mor Ingelev Nielsdtr, sidan det IKKJE var Lars på Vike. Lars Pedersen Stue er ikkje i folketellinga for Voss i 1900.Guten på Brække vart fødd på Voss 9/5-1884 og døypt Lars Eirik.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.