Gå til innhold
Arkivverket

[#62687] Bertha Marie og August Fagerlurg(?) - Maridalsv. 1918 - fleire opplysningar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Jacob sokn i Christiania syner at Bertha Marie Fagerlurg(!), Maridalsv. 12, døydde 27.11.1918. Ho var fødd i Marifjøra i Hafslo 7.9.1857 (rett dato skal vera 9.7.1856!). Mannen er oppgjeven som August Fagerlurg(!), men ikkje kan eg tyda yrket hans (....arbeider), og likeins spekulerer eg svært på dette ættenamnet Fagerlurg, om det kan stemma?? (Lenke)Kan nokon hjelpa meg tyda yrkestitel til August og ættenamnet deira?Og, er det mogeleg å identifisera August og opphavet hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv-Inger Jørgensen

For meg ser det ut som det står Fagerberg. Se på skrivemåten av 'lungebetennelse' under dødsårsak.Det finnes en August Fagerberg i Oslo i 1900, men alderen på kona Marie stemmer slettes ikke. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Liv-Inger for spennande opplysningar. Eg trur du har funne rette personane. Bertha Marie hadde butt fleire år i Bergen før ho på 1880-talet flytte til Christiania. No er det spørsmål om det let seg gjera å finna vigsli deira?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.