Gå til innhold
Arkivverket

[#62752] Hvor finner jeg vielse i Oslo 1935, bosted Ullevålsveien.?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Therese Josefa Johansen, født i Bergen 29.12.1897, død i Oslo 26.04.1990 skal ha giftet seg i Oslo i 1935 med Einar E. Pettersen f. 15.06.1880 og død i Oslo 19.07.1953. Bruden skal på det tidspunktet ha bodd i Ullevålsv.61 i Oslo. Jeg skulle gjerne, om mulig, ha funnet ekteskapet, men hvor skal jeg lete?Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

I følge kretsinndeling i Oslo 1899 er Ullevålsvn. inndelt som følger: No.1,2,3:Trefoldighets kretsNo.4 t.o.m 80b Gml. Aker kretsNo. 103,109,111,113 Fagerborg kretsDet er hva jeg har tilgjengelig, kanskje kan det hjelpe deg selv om du leter på et annet tidspunkt.Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takk Hilde for rask respons. Da er det Gamle Aker krets jeg skal til i henhold til 1899 inndelingen. Spørsmålet er da om det er samme inndeling i 1935. Men du har snevret utvalget kraftig inn. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.