Gå til innhold
Arkivverket

[#62780] Leter etter halvbror til min far


Gjest Asle E Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Asle E Hansen

HeiJeg søker etter en sønn av Emil Harald Hjortdal Hansen som han skulle ha hatt utenom ekteskap.Det jeg vet er at han drev en kiosk og ølutsalg på Stokmarknes i Hadsel i Nordland. Han er mest sannsynlig født mellom 1913 og 1918. Denne personen er død nå.Hilsen Asle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, no laug eg fælt, men det var ubevisst!Det gjekk visst ikkje an å kopiera den sida eg fann, men du kan jo søkja sjølv.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Hei!Vi får starte med dåp til Emil Harald Hjortdal Hansen i Øksnes i 1876: Kildeinformasjon: Nordland fylke, Øksnes i Øksnes, Klokkerbok nr. 893C03 (1867-1877), Fødte og døpte 1876, side 51. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16735&idx_id=16735&uid=ny&idx_side=-52>Lenke Permanent bildelenke: LenkeFt 1900 Øksnes, på Solhaugen, Emil Hansen, f. 1876:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Ved en henvendelse til Statsarkivet i Nordland ville du kanskje få en avskrift av skiftet til din bestefar, for vedkommende vil vel være nevnt der, men du har kanskje prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Til Reidar: Har aldri sett nokon gong at dei barna f.utanfor ekteskap har vorte nemnd i skiftet etter faren (det florerar med slike i min familie...).Dvs. bortsett frå ein eg kjenner til frå 'nyare' tid (vart f.for ca.40 år sidan).Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.