Gå til innhold
Arkivverket

[#62803] Gilbert Benson, fødd i Gudbrandsdalen 1844 - utvandra 1878 - norsk opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika har eg motteke ein skikkeleg ''nøtt'', som eg vonar einkvan kan finna ut av...:Gilbert Benson, oppgjeven fødd i Gudbrandsdalen 24.1.1844, skal ha utvandra til Amerika i 1878 og farma i Clearwater Co., MN. Han døydde i Zerkel, MN 1.8.1924.Foreldri til Gilbert er ukjende.Eg gissar på at denne karen i Noreg heitte Gulbrand Bjørnson eller Berntson, men ein veit jo aldri...Alle gode tips om det norske opphavet til Gilbert Benson vert mottekne med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Trønnes

Her tror jeg at jeg har funnet Gilbert og Maria i 1900. Da datteren Kjersti (døpt Chersti Jennie) blir født 26.5.1903 står det at moras etternavn er Hilstead.Mvh. Tordis

bilete5626.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Tordis for nye innlegg.Gilbert Benson gifte seg i Milnor, ND kring 1881 med Marie ''Mary'' Start (Hillestad), fødd i Iowa Co., WI 9.11.1866. Far hennar var Johannes Skakson Hillestad frå Hafslo i Sogn, kjend i Amerika som John Start.Det ser m.a.o. ut til at Gilbert utvandra som ''gamal ungkar'', men let det seg gjera å identifisera denne karen?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei!Gudbrand Gunbjørnsen, f. 24.1.1846 i Nes - kan dette være karen Arne har funnet, men som er født i 1846 og ikke i 1844? - jf. Buskerud fylke, Nes, Ministerialbok nr. 9 (1834-1863), Fødte og døpte 1846, side 165. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1110&idx_id=1110&uid=ny&idx_side=-170>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Så var jeg tilbake - ja, jeg tror nok at Gilberts fødselsår var 1846 slik det fremgår av 1900-census over. Også hans alder i 1910 og 1920 skulle tyde på det. Rart om de skulle ta feil i tre tellinger.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne og Grethe for kjempeflotte innlegg. Ingen tvil om at dette er rette karen. Han står ikkje i utflyttingslistene for Nes (Flå), men kanskje finst han i skipslistene over Christiania...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Hm...jeg ser at han giftet seg med Barbro Torgersdatter i Nore den 10. juni 1876. Lurer på om dette kan være henne. I så fall må har han bare reist sin vei og ikke latt høre fra seg. (Merk at 'E' er påført tellingen med blyant.): LenkeMvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg har tatt en titt i kirkebøkene for Nore og ser at Gudbrand Gunbjørnsen og hustru Barbro Torgersdatter døper sin sønn Gudbrand den 22. april 1877. Samme dato år 1900 gifter han seg med Jørand Olsdatter. Dette skulle vel bety at Barbro er bosatt hos sin sønn i 1900(?)Mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne for dei siste overraskande innleggi om Gllbert Benson. Eg undrer på om dei nokon gong vart retteleg skilde, Gulbrand og Barbro...? Samstundes kan dette vera eui forklaring på både forvanskingi av namnet (Gunbjørnson til Benson) og at det so langt har vore uråd å finna ein vigselsdato for Gulbrand og Mary i North Dakota...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.