Gå til innhold
Arkivverket

[#62807] Prestnes kyrkje - kvar er det? - på Hedmarken?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

I ein biografi har eg fått opplyst at gardbrukar Asbjørn Vatnebryhn Christopherson Skraastad (f. 1895) frå Vang, Hedmark gifte seg med (Anna) Sofie Fredriksdotter Fraas (f. 1896) frå Austre Aker, og at dei gifte i PRESTNES kyrkje 24.8.1934.Men kan nokon fortelja meg kvar denne Prestnes kyrkje ligg? Kan det stå noko om det i Vangsbøkene? Asbjørn og Sofie vart gardbrukarar på Lerhus i Vang...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Det er lyst i Ø.Aker 3 aug.men det står ikke noe om hvor vielsen er Oslo fylke, Østre Aker, Lysningsprotokoll nr. 8 (1933-1939), Lysninger 1934, side 10. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg finner ikke paret viet i Østre Aker, da er det en mulighet at Majorstuen ( Prestenes kirke) kan være sted for vielsen. Dessverre finner jeg kun lysninger fra 1834 der i digitale kilder.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gunn og Solveig for spennande innlegg.Jau, det kan vel ikkje vera stor tvil om at Gunn har rett med omsyn til Prestenes kyrkje. Den nemnde biografien vart visstnok skriven på 1940- eller 1950-talet, og den gongen heitte kyrkja framleis Prestenes kyrkje...!Problemet synest soleis vera løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.