Gå til innhold
Arkivverket

[#62810] Sjonfjeldet, Nesna


Gjest Edvard Falck
 Del

Recommended Posts

Gjest Edvard Falck

Jeg er ute etter opphavet til Helena Jacobsdatter, f ca. 1748 /-. Hun ble gift to ganger og hennes etterslekt har jeg, men jeg mangler hvor hun kommer fra. Noen som har vært bort i navnet Helena Jacobsdatter.Edvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg vet ikke noe om Helena Jacobsdatters aner, men det er vel hennes ektemann Iver Andersen det var skifte på i Sionfjeld(Sjonfjell) i 1776. Helena Jacobsdatter er da nevnt som ektefelle, og de hadde datteren Kirsten Iversdatter som da var 3/4 år. Hennes formynder var Peder Christensen Sjonfjell. Bygdeboka for Nesna før 1801 nevner dessverre ikke disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heisiden du ikke skriver noe om hvem hun er gift med bare at hun er gift 2 ganger er et alternativHelena Lisabeth Jakobsdtr f. september 1764 på Gottolsøy, Herøy, Nordland d. 1822 på Tussvatn i Bodø hun var gift 21/4-1794 på VegaMen ellers blir det jo bare gjetning. Siden du har etterkommere har du vel og hva hennes to menn heterSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.