Gå til innhold
Arkivverket

[#62847] En Lars Hansen fra Gudsåsejer i Furnes og kone Marte Andersdatter.


Gjest Oline Lillerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Oline Lillerud

En Lars Hansen fra Gudsåsejer i Furnes er kanskje født 16 nov 1819 og antatt døpt 5 des 1819. Det sies at faren var Hans Olsen. Jeg har ingen opplysninger uttover dette om opphavet.Lars ble gift 21 nov 1849 med Marte Andersdatter Jevanol.Kanskje noen kunne hjelpe meg med mere informasjon om foreldrene til både Lars og Marte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Jeg kan sikkert hjelpe deg litt på veg? Hans Olsen og Berte Larsdatter på Børstad-eie fikk sønnen Lars Hansen i følge Vang k.bok. Faddere var: Johan Olsen Disen, Lars Olsen Holset, Tore og Kjersti Børstad (av brukerslekta på Børstad og ikke i slekt med den døpte) og Anders ?? som jeg ikke umiddelbart tok navnet på.Marte Andersdatter f 2 sep og døpt 21 sep 1823. Foreldre: Anders Torgersen fra Snaterud og Ingeborg Nilsdatter begge bodde på Jesnes-eie.Her er det helt sikkert mulig å finne mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.