Gå til innhold
Arkivverket

[#62877] Dødsmeldingar Bergen 1965/1966 (Hillestad)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Databasen over dødsmeldingar for Bergen syner:HILLESTAD, Anna Oliva - døydde 16.1.1965 (side 105)HILLESTAD, Johannes - døydde 22.9.1966 (side 274)Anna Oliva var fødd i Haus 21.9.1891, og eg TRUR at Johannes var mann hennar, fødd i Hafslo 3.12.1883.Eg veit at Johannes hadde tre born frå eit tidlegare ekteskap (med Brita Andreasdotter Moe, d. 1919), men eg undrar på om Johannes og Anna Oliva fekk born i lag? Kven var ervingane deira?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

HILLESTAD, Anna Oliva - døydde 16.1.1965, og var født i 1892 i Haus. Hun etterlot seg enkemann Johannes og tre barn: Håkon Hillestad, Jenny Blåsternes, mens sønnen Bjarne Hillestad var død og hadde etterlatt seg tre barn.HILLESTAD, Johannes - døydde 22.9.1966. Han var enkemann etter Anna Olivia, og etterlot seg tre barn: Håkon Hillestad, Jenny Blåsternes, mens sønnen Bjarne Hillestad var død og hadde etterlatt seg tre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.