Gå til innhold
Arkivverket

[#62880] Hordaland: Seim / Alversund : Nils Kristiansen og Bertha Jakobsdatter (Lenke)


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Vedlegger lenke til f.t. 1900 for Alversund.Jeg søker vielsen til Nils Kristiansen og Berthe Jakobsdatter. Kan ikke finne den.Det er opphavet til Berthe Jakobsdatter jeg søker.Iflg dåp til en sønn av dem heter hun Berthe Marie Jakobsdatter.Kan noen hjelpe meg å finne vielsen til disse to og evt. opphavet til Berhe Marie Jakobsdatter? Kanskje noen har bygdebok for Seim sokn ?Lenke På forhånd mange takk.MvhJan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her har du vielsen i Housanger 1870 , nr 43 .Fedrenes navn er bedrfe skrevet i forrige lenke: Hennes far Jacob Anderssen og hans far Christian Nilsen.LenkeAlder passer bra med paret du viser til i folketellingen . Hun f. 12/1 1850 og han 16/9 1847 i følge kirkeboka.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.