Gå til innhold
Arkivverket

[#62897] Johannes Andersson Slettestøl(?) - f Bergen 1822 - til Wisconsin før 1854?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika har eg motteke ei etterlysing etter opphavet til Johannes Andersson Slettestøl(?), oppgjeven fødd i (eller nær) Bergen 29.2.1822. Kona kom frå Ulvestad i Fjærland, og dei var i 1854 busette i Rock Co., WISlettestøl-namnet finst fleire stader - Vindafjord i Ryfylke, Sande i Møre og Romsdal, Bømlo og Tysnes i Hordaland. Kan Johannes vera komen frå ein av desse stadene?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Lars !Eg har registret etter frå bok frå 1986: The Ulvestad Family Desendates and other relatives .... by Barbara Barsness Swedenburg:Johannes Christian Anderson f. 29.2.1822 vart gift i USA i 1852 m/ syster til tippoldemora mi, Brita Jørgensdtr f. 11.5.1832, konfirmert i Tjugum kyrkje 11.10.1846 og sertifikat for emigrering 19.4.1850. Kom til Amerika m/ 'Statsraad Vogt' 15.7.1850.Brita døydde 28.7.1911 og gravlagt i Oakland Cemetrey in Forrest City. Johannes eller John i USA døydde i Linden Township 5.4.1889. Dei brukte i USA etternavnet: Anderson. 9 born.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg kjenner heller ikke til Slettestøl på Bømlo, men ser at det er en gård i Hammers med det navnet i ft 1900.I ft 1865 er det Slettestølen på Tysnes/Opdal, I Stordøen pr.gj Valestrand sogn og i Hammers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.