Gå til innhold
Arkivverket

[#62932] Hjelp til å lese kirkebok


Gjest elisabeth ivem bergman
 Del

Recommended Posts

Gjest elisabeth ivem bergman

Noen som kan hjelpe meg med følgende? Akershus Nes Ministerialbok 1833-1845 Det gjelder Fredrikke Nilsdatter født 09111938 døpt 21011938 Etternavn på mor-og det som videre står På forhånd takk for hjelpen Mvh.Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Elisabeth:Jeg regner med at det er denne du mener:Permanent sidelenke: LenkeInnførselen skal være noe i retning av:'7|9de Novbr|21de Januar|Fredrikke|uægte|Ungkarl og Tjenestedreng Niels Olsen Rotnæs og Pigen Anne Mathea Amundsdr Grennen ved Elven| Ole Arnesen Rustad, Amund Amundsen ibd., Dorthe Maria Jacobsdr ibd., Hans Amundsen Grenne og Karen Larsdr Syndbye'Vennlig hilsen Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Gunnar:Det tror jeg jammen du har rett i. Det er en strek der jeg ikke så i farten, og da bør det være 'Uren' i steden for 'Elven'. :-)Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Morens navn er: Anne Marthea Amundsdtr. Grenieeie (ikke Grennen) ved Uven. Den ene fadderen, Hans Amundsen, har også Grenie som gårdsnavn (ikke Grenne).Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Tiltredes!Nok en gang er nøyaktighet en dyd, og det er svært greit med kompetente øyne som kan vise vei, der andre måtte finne på å tvile. :-)Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.