Gå til innhold
Arkivverket

[#62995] Hjelp med å lesa kyrkjebok


Gjest Magne Polden
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Polden

Eg held på med ei kyrkjebok, der eg har sett meg fast. Det gjeld denne sida: Lenke der eg ikkje klarer å lesa merknaden til brurepar nr 3, den som begynner med: Falsen bevidner. Det eg vil bruka dette til, er å digitalisera heile boka, som so vert utlagd i mitt rom i digitalpensjonatet. Eg er dog optimistisk med tanke på å få resten på plass. På førehand takk. Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Ein freistnad: Falsen bevidner d 10 April 1852 at Intet hindrer hans Ægteskab fra Stift.. (evt. Skift....) Side og d 27 Mai for hendes Vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Falsen bevidner d 10 April 1852 at Intet hindrer hans (dvs. Mons Ellingsens) Ægteskab fra Skifterettens Side og d 27 Mai for hendes Vedkommende.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Tusen takk til deg og, Else, for hjelp med dette. Og no er det faktisk 'oppklart' kva som står i denne merknaden. Eg takkar igjen so mykje.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.