Gå til innhold
Arkivverket

[#63004] Hvor ble det av Johanne Johannesd Tveitevåg, Askøy, f 1867?


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Hei! Det meste pleier å ordne seg når jeg spør om hjelp her :), så jeg prøver med denne også: Johanne Karine Johannesdatter f 19.sept 1867 i Tveitevåg på Askøy av foreldre ungkar Johannes Andersen og pike Kari Svendsdatter. Det siste sporet jeg har etter henne er ved konfirmasjonen 8. okt 1882 i Strusshamn. Her er hun i FT 1875: Lenke Klarer noen å finne ut hvor hun ble av etter det?Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Er du sikker på at mora heter Kari Svendsdatter?Fant dåpen på Johanne Karine,født 19 sept ,døpt 8 des 1867: Hun var tvilling.Født på Haugland,bodde på Tveitevåg ved konfirmasjonen. Mora heter Karen Erichsdatter Haugland: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8262&idx_id=8262&uid=ny&idx_side=-103>LenkeKonfirmasjonen hennes i 1882:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Ja, jeg er sikker på at moren var Karen/Kari Svendsdatter. Ser at det står Endresdatter, men jeg har kontroll på familien til moren, og det stemmer med faddere og alt annet. Så Svendsdatter skal det være.Og det er dessverre ikke henne som er i Hetlevik i 1900. Den Johanne er datter av Johannes Thorsen Juvik.Jeg har funnet Johanne sine to yngre søstre i Årstad i 1900. De het henholdsvis Anne og Dina Tvedtevaag da. Lenke Men ingen Johanne der heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.