Gå til innhold
Arkivverket

[#63023] Inga Olava Antonsdatter og Julius Johansen Isebakke's første datter.Tune


Gjest Kari Grimstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Grimstad

Hei der ute. Trenger hjelp til å finne Jenny Marie født i Tune,Sarpsborg Familien flyttet til Rakkestad ca. 1915. Finner henne under ekteskap 18.06.1930 i Rakkestad, det står at hun er født 17.03.1904. Har lett og lett i Tune men finner henne ikke, liker å sjekke at det som står under ekteskap er riktig.Mvh Kari Grimstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Tror ikke det er Julius som er hennes far.Fant konfirmasjonen hennes i 1918(nr 45)Hun var født 17.3-1904. Mora heter Inga Olava Antonsdatter og faren er Marius Johannessen: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Grimstad

Hei Ann-Mary Tusen takk. Du har selvfølgelig helt rett. Her hadde jeg jo skrevet feil farsnavn. Faren er Marius. Blir litt surrete i hode av alle disse menneskene jeg skal lete frem. Da vet jeg nå at dette er riktig. Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.