Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kari Grimstad

[#63023] Inga Olava Antonsdatter og Julius Johansen Isebakke's første datter.Tune

Recommended Posts

Gjest Kari Grimstad

Hei der ute. Trenger hjelp til å finne Jenny Marie født i Tune,Sarpsborg Familien flyttet til Rakkestad ca. 1915. Finner henne under ekteskap 18.06.1930 i Rakkestad, det står at hun er født 17.03.1904. Har lett og lett i Tune men finner henne ikke, liker å sjekke at det som står under ekteskap er riktig.Mvh Kari Grimstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Tror ikke det er Julius som er hennes far.Fant konfirmasjonen hennes i 1918(nr 45)Hun var født 17.3-1904. Mora heter Inga Olava Antonsdatter og faren er Marius Johannessen: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Dåpen hennes(nr 12)Faren heter Marius Johannessen Isebakke. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Grimstad

Hei Ann-Mary Tusen takk. Du har selvfølgelig helt rett. Her hadde jeg jo skrevet feil farsnavn. Faren er Marius. Blir litt surrete i hode av alle disse menneskene jeg skal lete frem. Da vet jeg nå at dette er riktig. Mvh Kari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Grimstad

Hei igjen Ann-Mary Har bare lett på Tune og Soli, og så var det i Råde. Takk takk. Mvh Kari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.