Gå til innhold
Arkivverket

[#63041] Hanna Olsdatter Falch/Falk f. 1849/50 på Tjøtta


Gjest Ivar Tyrhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Tyrhaug

Holder på med aner til noen av mine barnebarn. (Aner til min datters sv.far) Kommer da til Trondheim der Hanna Falk får en datter Petra u.ekte med Theodor Halvorsen Torgersen: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15716&idx_id=15716&uid=ny&idx_side=-173>Lenke Hanne døpes her: Lenke Og Hanne i ft 1865: Lenke Vielsen til Hannes foreldre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Skarpås

Ole Falch Pedersen døpt 1807: Kildeinformasjon: Nordland fylke, Alstahaug, Ministerialbok nr. 830A08 (1801-1819), Kronologisk liste 1807, side 77. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2577&idx_id=2577&uid=ny&idx_side=-78>Lenke Permanent bildelenke: LenkeOle Falch Pedersen konfirmert 1824: Kildeinformasjon: Nordland fylke, Alstahaug, Ministerialbok nr. 830A09 (1820-1830), Konfirmerte 1824, side 497-498. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest André Martinsen

F. Holthe har en gjev og utmerket slektsdatabase hvor han selv og andre dyktige slektsgranskere som A. Hovdal har samlet et stort antall personer fra Helgeland.Her er Ole Pedersen: Lenke Herfra kan man følge mange av Ole Pedersens aner bakover – også til Adrian Falkener.A.M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Tyrhaug

Ja, jeg har vel vært innom de fleste av nettsidene og innleggene som er søkbare på nettet, og lest endel bøker som finnes om Falch/Falck/Falk, takk allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.