Gå til innhold
Arkivverket

[#63049] Lindborg(Sogndal)=Limberg i USA, ynskjer du meir info? .


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg er i kontakt med ein etterkomar av Iver her: LenkeDersom nokon har leita utan hell etter Iver Lindborg i USA, kan eg hjelpa med ein del info.Venleg helsing Mariann PS: NB!! eg er _ikkje_ ute etter info om denne familien, det måtte isåfall vera dersom nokon tilfeldigvis kjenner til etterkomarar av broren Ole, som også for til Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dette vert gjerne oversett av 'den rette', men undrast på om nokon har Sogndalsboka(bygdebok)?Det hadde isåfall vore flott dersom nokon kunne funne ut kvar Brita Andersdtr. Slinde vart fødd?Eg har leita i Sogndal krk.bok både oppover frå 1825(det står f.1824 ein stad 1825 ein annan), og nedover, finn fleire Brita, men ingen som har Anders Olsen til far, slik det står ved begge giftarmåla(1850 og 1858, eller 1859). Brita gifta seg fyrste gong med Mikkel Johannesen Niøs.Er det nokon som kan hjelpa?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Tusen takk for det! Eg har(etter eg laga innlegget)vore inne på om det kunne vera slik det hang saman, avdi eg såg(trur iallfall det er henne) i FT1865 at ho var frå Leikanger.Men var ikkje komen så langt at eg hadde fått sjekka det.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.