Gå til innhold
Arkivverket

[#63131] Søke i Sverige


Gjest Christina Frøysland
 Del

Recommended Posts

Gjest Christina Frøysland

HeiJeg har i lengre tid stått fast på min oldemor men i dag løsnet det og jeg har funnet endel på nettet i scanned kirkebøker. Hun heter Augusta Pauline Olafsdatter og er født 1.11.1867 i Lur i Gøteborg,har da adressen Wassby foreldre er Olaf Danielsson og Anna Petersdt Født henholdsvis 1830 og 1825. 13 oktober 1875 er de innflyttere i Tune i Østfold og Augusta konfirmerer seg 20 april 1884Men hvordan kommer jeg videre i Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore S. Falch

Til Christina Frøysland: Jeg regner med at du har sett at du har fått utførlige svar av Anne Lene Hagen - se innlegg 2388, 2391, 2392, 2393, 2394 og 2398 i debatt nr 52189.Det hadde sikkert vært hyggelig for den svært så hjelpsomme Anne Lene Hagen om du ''kvitterte'' under den debatten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina Frøysland

Det er gjort,var på jobb i hele går og var ikke på dataen da. Takk til dere alle som har hjulpet/tipset meg her også.mvh Christina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.