Gå til innhold
Arkivverket

[#63160] Rart i Kirkeboken for Vestre Bærum


Gjest Victor Fjellman
 Del

Recommended Posts

Gjest Victor Fjellman

Jeg opplevde noe rart når jeg søkte gjennom kirkebøkene for Vestre Bærum i går. Plutselig under ekteskap i året 1944, så kom jeg over ekteskapet til en tante av meg, Kirsten Fjellman f.27/2-20. Hun giftet seg den 10/5-44 med en Karl Robert Larsen f.19/2-22 i Sandvika. Jeg noterte ned det jeg skulle. Men en liten stund senere, skulle jeg gå inn og sjekke at jeg hadde skrevet av riktig. Og da var denne vielsen borte. At den har funnet sted, er jeg sikker på, både fordi jeg har hørt om det før, samt at jeg fant det andre ekteskapet til Karl Robert Larsen i 1946. Det sto nemlig at han giftet seg for annen gang. Så dette var rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victor Fjellman

Da beklager jeg så mye. Jerg har rett og slett tatt 1941 for å være 1944. Beklager så mye at jeg har vært til bry. Victor Fjellman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.