Gå til innhold
Arkivverket

[#63178] Etterkommere: Amalia Bolette og Hans Britanus Giske, Ålesund -Ulvesund Selje


Gjest Mary-Ann Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Mary-Ann Hersvik

Søker etterkommere etter Amalia Bolette Andersdatter f. 1857 i Kinn og Hans Britanus Pederson Giske f. 1849 i Borgund.I 1900 bor de på fyret Ulvesund.. har da tre barn som alle er født i Ålesund. Helene f, 1886, Hans f, 1888 og Lars f. 1890.Hvor ble de av og finnes det evt etterkommere...Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

For ordens skyld :-)FT1865: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=f61437&gardpostnr=407&personpostnr=2807&merk=2807#ovre>LenkeFT1900: LenkeHelene sin konf. (nr. 11):Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Vågsøy i Selje, Ministerialbok nr. C 2 (1889-1904), Konfirmerte 1900, side 128.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke: LenkeHans sin konf. (nr. 2):Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Vågsøy i Selje, Ministerialbok nr. C 2 (1889-1904), Konfirmerte 1904, side 135.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke: LenkeLars sin konf. (nr. 32):Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Nord-Vågsøy i Vågsøy, Klokkerbok nr. A 1 (1905-1926), Konfirmerte 1905, side 111.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mary-Ann Hersvik

Hei Gisle og takk! (Har vært uten nett en stund - antenna for i nordavinden:-)Da hadde de to døtre som het Helene da. En f. 1882 - d. 1883 og Helene f. 1886 som du finn konf i 1900. Men hvor ble de av? - Man blir jo helt avhengig av hjelp når det passerer 1900. PS Jobber hard for å fullføre slektshistorien fra Kinn nå.Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Mary-Ann,Eg prøvde også å finne ut om dei vart vigde i Vågsøy, men hadde ikkje hellet med meg. Men kanskje dei finnes der allikevel om ein ser nøyare etter? :-)Her er det ikkje nordavinden som held meg unna nettet, men stort sett ein 1-åring som skal opp på fanget så snart eg set meg ned framfor PC'en :-)MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.