Gå til innhold
Arkivverket

[#63226] Svartfjell i Hammarøy - bygdebokoppslag kring 1800-1850?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1801 for Svartfjell i Hammarøy (Steigen) syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jacob Gillesen Husbonde 53 Enkemand efter 1ste ægteskab Bonde, gaardbeboer, driver tillige fiskeri MGilles Jacobsen Hans børn 16 Ugivt MSidsel Maria Jacobsdtr Hans børn 10 KSynneve Jacobsdtr Hans børn 3 KKaren Olsdtr Tjenestepige 46 K~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dotteri Synneva Jacobsdotter gifte seg 15. sundag post Trin. i 1820 med enkjemannen Ole Christenson (Lenke).Ole og Synneva fekk mange born i lag; dei eldste var fødde på Svartfjell; sidan har dei butt m.a. på Helland og på Egerdal i Hammarøy, men kyrkjeboki manglar yrkesnemning...!Eg er på leiting etter følgjande, som normalt bør gå fram av ei lokal bygdebok:* Kva gard/plass hadde Ole Christenson (gift 1820) opphavet sitt ifrå?* Stemmer det at Ole og Synneva tok over som gardbrukarar på Svartfjell etter Jacob Gillesson?* Kva lagnad fekk Ole Christenson og Synneva Jacobsdotter - kva ''ende'' dei som?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg hesing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiSynnøve Jakobsdtr er datter av Jakob Gillesen ca 1748 - 1813 og Maren Hansdtr ca 1762 død 29/8-1799.Ole og Synnøves sønn Jakob, ender opp i Lofoten, først i Buksnes så på Steiro i Borge.skifte nr. 26 i DIS-Saltens cd dato 9/6-1813, barn Gilles, Sidsele og Synnøve. Svartfjell i Hamarøy.Steinar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit johansen

datter Selma 1887.Men de fleste på stedet der, drev småbruk og hadde fiske som tilleg på Vinteren.Finner ingen plass at ole overtok eller bygslet Gården..Så vet ikke om det blir rett å sette benevnelsen innerst.Ole `s Aner er Cristen Jonsen f:ca 1748 D: 1809 og Lisabeth Olsdatter f:ca 1757 Øvereng Hamarøy Steigen.Du finner de og søsken av ole i 1801 Telling -Steigens - på gården Øvereng Marit Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit johansen

Bygdeboken Borge og Valberg har ikke nevnt dette paret Ole og Synneve. Har de selv i slektstreet gjennom sønnen Jacobs f: 1827 - datter Anna f: 1858 - datter Selma 1887. Men de fleste på stedet der, drev småbruk og hadde fiske som tilleg på Vinteren.Finner ingen plass at ole overtok eller bygslet Gården..Så vet ikke om det blir rett å sette benevnelsen innerst. Ole `s Aner er Cristen Jonsen f:ca 1748 D: 1809 og Lisabeth Olsdatter f:ca 1757 Øvereng Hamarøy Steigen. Du finner de og søsken av ole i 1801 Telling -Steigens - på gården Øvereng Marit Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Steinar og Marit for spennande opplysningar. Med dette er opphavi til både Ole og Synneva klarlagde, sjølv om det framleis synest uklårt kvar det til sist vart av dei...Jau, eg er merksam på at sonen Jacob vart gift med Øllegaard Larsdotter frå Sogn, men han budde vel aldri på Steiro. Eg har at han var husmann på Skotnes då han drukna under fiske i 1862.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit johansen

plages med innleggene .Alt ville ikke komme med ..Jo stemmer ,at jacob er i rekkene her og gift med øllegaard..Jeg har han registrert under Kartnes..:)Ole og synneve omtales ikke i Bygdebok Borge og Valberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.