Gå til innhold
Arkivverket

[#63246] Zinche- slekten og Fiuren slekten fra Fredrikstad/Larvik


Gjest inge tellnes
 Del

Recommended Posts

Gjest inge tellnes

Jeg har ikke tidligere vært oppmerksom på at det er flere som forsker på disse slektene. Min tip-tip oldemor var Anna Dorthea Zinche. Henrik Aamodt i Naustdal( gift med min tante Inga Bertelsdt. Langedal) forsket på slekten Zinche. Hans datter Jofrid gikk videre. Men en fant ikke ut hvor Johan Zinche og kona Maria Fyren (feilskrevet Tyren) kom fra. Jeg er glad for at Halvard Vie som jeg ser også stammer fra samme slekt ser ut til å ha løst slektsmysteriet.La jeg legge til at jeg har slekten Vie som jeg ser stammer fra datter til Anna Dorthea Zinche, Anna Mari f 1801 d 1858 gift med Jens Sjursen Vie. Likeledes har jeg Harald Nilsen i mine slektspapirer. Jeg vil sette stor pris på å få en oppdattering angående slektene Zinche og Fiuren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Hej,Du har nok en større chance for, at Hallvard A. Vie opdager din interesse, hvis du skriver i hans egen debat: 30348, for da får han mail fra Digitalarkivet.Hilsen, Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Hallvard A. Vie

Hei, dessverre kom det ingen mail til meg, så jeg oppdager dette først nå. Jeg har en del informasjon om både Zinche og Fiuren og sender deg gjerne oversikter. Min e-postadresse er ha-arn-v(at)online.nomvh Hallvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.