Gå til innhold
Arkivverket

[#63248] HO; Ønsker oppslag i Vaksdal Bygdebok bind 1 og 2


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Grete Jøraas

Innlegg 9: jeg har lett gjennom Bruvik kirkebøker uten å finne noe. Skulle gjerne ha prøvd igjen for å se om jeg har oversett noe, også prøvd andre eventuelle muligheter, men tid skorter det litt på.vennlig hilsen grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei Grete,Det ser vel ut for at Kjell-Arne har kontroll på Gønettes etterkommere. Men takk for at du prøver.Følger med, Kjell-Arne! Men lar deg jobbe videre i fred for min innblanding.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Angående dødsfallet til Nils Johannesen Jamne, så får jeg det til at han døde 5 November, nede i venstre kolonne. I margen står det 69 aar. Det skulle jo passe med vår Nils: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Haus, Ministerialbok nr. A 5 (1733-1747), Dagregister 1738, side 77. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11476&idx_id=11476&uid=ny&idx_side=-78>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.