Gå til innhold
Arkivverket

[#63278] Fusa, Barbro Hansdtr (ca 1630 - 1692) Jørgen Danielsen


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Tror det er Barbro/Barbara jeg finner død her nesten nede i høgre kolonne: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Fusa i Os, Ministerialbok nr. A 6 (1669-1719), Kronologisk liste 1692, side 51. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11617&idx_id=11617&uid=ny&idx_side=-52>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Mener det står 'Barbroe salige Jørgen Rlofs... enke'Nede til venstre tror jeg at jeg har funnet Jørgen Danielsøn død i 1673: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Fusa i Os, Ministerialbok nr. A 6 (1669-1719), Kronologisk liste 1673, side 7. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Arne Mellum

Fusa 2Jørgen Danielson Rolvsvåg/Hope, sønn til Daniel Gitleson Rolvsvåg. Jørgen var klokker i 1657 f. 1605/10 d. 1773. Fikk i 1626 Tuen i Os, br. i Rolvsvåg 1640-50. g. barbro Hansdtr. 1629-92, n. bruker i 1658. Kun sønnen Daniel nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk Kjell-Arne, går ut ifra at du mente han døde i 1673-:) Ellers ble han jo like gammel som Metusalem nesten!!Jeg tro da at det er de rette jeg har funnet. Ja, det er vel ikke garantert at Hans Danielsen Hope er hans sønn, men han/Hans fikk en datter Barbro og det er vel det pluss navnet hans som har gjort at han er blitt satt som en sønn her.Vet ikke om det er noe skifte etter disse folka, får sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.