Gå til innhold
Arkivverket

[#63289] To brødre frå Leka til USA, vidare lagnad?


Gjest Ørjan Kvaløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Solås

Dette kan være Albert i 1910. Han jobber som steinmurer:Name: Albert Lund Age in 1910: 28 Estimated Birth Year: abt 1882 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Boarder Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Home in 1910: Marinette Ward 3, Marinette, Wisconsin Marital Status: Single Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1901Jeg finner ham ikke i senere tellinger. Har også problemer med å gjenfinne Ole og Agnes i 1930. Nå døde der en Ole Lund i Hennepin den 30. mai 1927, men man vet jo ikke sikkert om dette var 'din' Ole.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Tusen hjarteleg takk Arne!Eg noterer meg:Ole Lund, f. ca. 1881, gift med Agnes. Yrke: Fireman?Barn:1. Lillian f. ca. 1907 i Wisconsin 2. Evelyne f. ca. 1911 3. Harald f. ca. 1914Korleis veit vi at dette er 'min' Ole? Alder stemmer ganske bra, han har vori innom Wisconsin. År for statsborgarskap skulle vel også vera passande. Slekta i Noreg brukte (og bruker framleis) namnet Lund.Ja, det kan vera Ole som døyr i 1927. Ein av desse brørne døyr i ung alder, farmor snakka om at han var tømmerhuggar, og vart drept da han fekk eit tre over seg. Kanskje var det brannmannen som døydde i ei ulykke? Den andre broren var visstnok ikkje gift, men var altså mogeleg i Frankrike under 1. verdskrigen. Alt dette er sltså veldig usikkert.Eg skal leite litt vidare i kjeldene. Takk så langt.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Du kom meg i forkjøpet, eg såg ikkje 'border crossing' før eg skreiv siste innlegg. et forklarar kvifor eg ikkje fann han på Ellis Island, han har reist til Quebec. Ole skal vel vera født ca. 1884, eg skreiv 1881.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Takk igjen!Ja, det er ikkje tvil om at dette er riktig Ole. Fødselsdatoen stemmer 100%, og han har også Jæger til mellomnavn.Eg leita litt på ancestry.com, der kom det fram ein Ole J. Lund, gift med Agnes, busett i Dunn, Wisconsin, i 1930 census. Eg har ikkje tilgang til denne fila.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Strålande!Ser altså ut som dei flytta tilbake til Wisconsin. Dei har sonen Harold med seg, men jentene er borte. Dei vart kanskje igjen i Minnesota? Kanskje gift? Eg finn ein Ole J Lund død i Wisconsin i 1961 på ancestry.com. Vanskeleg å fastslå om det er han.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Hei igjen!Har ikkje tenkt å gi heilt slipp på Albert og Ole Lund enno.Vi veit ganske mykje om Ole Lund. Han kom til USA i juni, 1904 via Quebec. I Wisconsin ble han gift med Agnes (hans mor het også Agnes). Rundt 1909 får han dattera Lillian. Familien flyttar så til Minneapolis (Hennepin) og får to barn til: Evelyn og Harold (med div. skrivemåtar). Etter 1920 flyttar så familien tilbake til Wisconsin, men de to døtrene, som no er i 20-åra, er ikkje i lag med foreldra. Etter mitt USA-kart, er det berre eit par steinkast frå Minneapolis til Dunn, Wisconsin. Rundt ein time med bil, vil eg tru.Kva skjedde vidare? Med Ole, Agnes og borna? Har dei etterslekt?Gåta her må vel vera Albert. Vi veit han emigrerte i 1901, og han hadde eit veldig spesifikt mål for reisa: West Superior, Wisconsin. Hva skulle han der? Hvem skulle han til? Og kva skjedde vidare med han? Var det Albert som døydde i ei ulykke i ung alder? Var det Albert som var murar i Marinette, Wisconsin, i 1910? Reiste han vidare til nord-vest og jobba som tømmerhuggar? Truleg var vel også Albert innblanda da Ole emigrerte til Wisconsin 3 år seinare? Og kven er Agnes? Ho er vel også norsk.Skal tråle dei få kjeldene eg har tilgang til, i håp om å finne meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Hei igjen, Ørjan! Ja, det er artig med gamle bilder av slekten.Jeg vil vel helst tro at Albert var den som døde i ung alder, - og da trolig før 1917-18 siden han ikke lar seg finne i disse registreringskortene til WW1.Jeg finner en Evelyn M(?) Lund i Minneapolis i 1930, 19 år gammel og f. i MN av norskfødte foreldre. Hun er sykepleierelev ved Northwestern Hospital og bosatt der. Det kan jo være Oles datter.Ellers finner jeg dette på Wisconsin Death Index:Name: Agnes T Lund Age: 87 Sex: F (Female) Birth Date: abt 1888 Death Date: 20 Jan 1975 Location: Minn (May be abbreviated)Kan dette være Oles kone som har dødd ved et besøk i Minneapolis?Skal se (litt senere) om jeg kan finne noe om hennes opphav. Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Takkar!Ja, Albert er nok død ung. Ettersom ingen av døtrene budde med foreldra i 1930, kan vi vel anta at dei oppheld seg andre stader. Evelyn Lund er ein god kandidat, ho bur i Minnesota, og alderen stemmer. Viss vi tenker oss at Ole J Lund døydde i 1961 i Wisconsin, er det kanskje naturleg at enka flytta til Minnesota for å bu åt dottera, og at ho døydde der i 1975.Da står vi igjen med Lillian og Harold. Lillian kan ha gifta seg og endra namn, kanskje døydde ho i ung alder, men Harold skal vel vera mogeleg å finne?Eg har oppdaga fleire slektningar av Ole og Albert i USA, kanskje dei kan gi oss hjelp vidare? Eg legg info om dei snart.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Far til Albert og Ole var Anders Jordan Hagerup Lund (1856-1936) Anders hadde to brør som emigrerte, det var med andre ord onklane til Albert og Ole. Dei var:1. Jens M. Lund, f. 22/5-18612. Ole Edvard Lund, f. 3/1-1859Deres emigrasjon:Jens: [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=EMITROND&gardpostnr=31634&merk=31634#ovre>LenkeOle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Har brukt litt tid på å lete etter Agnes T. og har funnet en brukbar kandidat som emigrerer sammen med to søstre (tror jeg da). Lar disse seg finne i 1900-tellingen her hjemme (da helst med en mor ved navn Sofie e. l.) ? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Interessant dette med Agnes. Hva er det som knytter Agnes (i lenken) med Agnes, som ble gift med Ole? Namn, alder, år for emigrasjon og lokalisering (Wisconsin) stemmer godt overeins, men er det noko meir? Eg har søkt etter henne i FT1901, Kristiania, men fann ikkje noko der.Når det gjeld dei to onklane som emigrerte på 1880-talet, har eg funni ut litt meir. Ole Edvard kom heim til Noreg igjen, og busette seg der. Dette har eg bla. frå hans barnebarn. (Som også er min fars søskenbarn, så dette burde eg ha visst!) Jens vart igjen i USA, så det skulle vel vera mogeleg å finne meir om han. Jens var visstnok også heime i Noreg ein tur.Kva med Albert? I følgje mi kjelde (barnebarnet til Ole Lund) var også Albert gift, og hadde familie, men han har truleg ikkje brukt Lund som etternamn, og da blir det vanskeleg. Namnet Madsø (Madsoe) eksisterar i USA, men det er ein annan familie (også frå Leka) han kan ha brukt Andersen.Eg har leita litt etter etterkommarene til Ole Jæger Lund. Da eg ikkje finn sonen, Harold J, registrert død i USA, tenkte eg at han mogeleg framleis er i live, og det dukka da også opp ein god kandidat i Wisconsin! Brev er undervegs.Det som gjenstår no, er:- Kva lagnad fekk Albert? - Kva lagnad fekk døtrene til Ole? - Kva lagnad fekk Jens Lund?ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Kanskje Evelyn?Lund, Evelyn NormaDate of Birth: 29 Sep 1910 Mother Maiden Name: Johnson certid# 1910-43556 County of Birth: Hennepin- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Kanskje Harold?Lund, Harold Ole JagerDate of Birth: 18 Oct 1913 Mother Maiden Name: Johnsen certid# 1913-43127 County of Birth: Hennepin- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Social Security Death IndexName: Harold J. Lund SSN: 391-18-8413 Last Residence: 53151 New Berlin, Waukesha, Wisconsin, United States of America Born: 18 Oct 1913 Died: 20 Sep 1996 State (Year) SSN issued: Wisconsin (Before 1951 )- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Hei igjen! - og godt å se at du Hanne Line er med på 'laget' her!Jeg har hatt det ganske travelt de siste dagene så det har blitt lite med tid til søk. Vedr. Agnes som emigrerte i 1902 sammen med sine søstre, og hva som knytter henne til Oles hustru, er jo det du nevner i innlegg # 19. Vi ser også av 1930-census at hun har initialen T i sitt mellomnavn. Morens navn i 1910-census er Sophia Johnson. Disse jentene skulle til sin mor J. Johanson i Elva, WI. Dette er vel Eleva, et lite tettsted like sør for Eau Claire. Ser vi så på reg. kortet i innlegg # 8 er det trolig gjort et forsøk på å skrive 'Therese' som hennes mellomnavn. De siste fire bokstaver leser jeg som 'rese', og vi vet at første bokstav skal være T.Jeg har heller ikke klart å finne mor og døtre i 1900-tellingen her hjemme. Kanskje reiste Sofia før tellingen ble foretatt og de to eldste døtrene var i tjeneste og den yngste bodde hos familie(?)Noen bedre kandidat enn den Albert nevnt i innlegg # 4 har jeg ikke funnet, ei heller noen god kanditat for Jens (trolig James i USA.)Datter av Ole og Agnes; Lillian kan være født den 6. febr. 1907 i Eau Claire. Om det er den rette Agnes vi fant død i 1975 kan hun være født 13. mai 1887. Name:Agnes Lund SSN: 470-76-2577 Last Residence: 55417 Minneapolis, Hennepin, Minnesota, United States of America Born: 13 May 1887 Died: Jan 1975 State (Year) SSN issued: Minnesota (1973 )Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Kan dette være datteren Elfrida i 1900?LenkeOm du har særlig interesse for Angnes og hennes opphav bør du kansje lage et eget tema om dem. Det er sikkert noen som kjenner til denne familien og kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Lurer litt på denne damen: Name: Evelyn N. Bushendorf SSN: 387-40-9245 Last Residence: 54701 Eau Claire, Eau Claire, Wisconsin, United States of America Born: 29 Sep 1910 Died: 1 Jun 2003 State (Year) SSN issued: Wisconsin (1957-1958 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.