Gå til innhold
Arkivverket

[#63289] To brødre frå Leka til USA, vidare lagnad?


Gjest Ørjan Kvaløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Solås

Det viste seg å være en 'innertier', - så bør du vel da forsøke med en mail til Michael Major eller se om du finner ham i White Pages og ta en telefon...Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

SSDI: Name: Stanley Bushendorf SSN: 474-10-5386 Last Residence: 54701 Eau Claire, Eau Claire, Wisconsin, United States of America Born: 10 Mar 1914 Died: Jul 1976 State (Year) SSN issued: Minnesota (Before 1951 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Eg bøyer meg i støvet i grenseløs beundring! Heilt fantastisk at dykk (Arne og Hanne) brukar tid og krefter på å hjelpe totalt framande folk, som kanskje burde ha brukt litt meir tid sjølv, før dei byrja å mase om hjelp. Mange takk!Når det er sagt: Hanne (21 og 22) Ja, eg har også komi fram til Harold J. Lund i New Berlin, Wisconsin. I følgje Intelius.com, lever han enno, og er 94 år gamal. Skal du ha meir opplysingar, må du sjølvsagt betale! Men eg fann adressa på White Pages, og han er framleis oppført der. Merkeleg, når han har vori daud i 12 år. Mogeleg lever kona, mogeleg ein son/familie med same namn? Det verste som kan skje er at eg får brevet i retur.Når det gjeld opphavet til Agnes T. Lund, er det flott å finne meir om henne, og mange takk, men eg prioriterer ikkje det akkurat no. Det er etterslekta som er interessant foreløpig.Fantastisk dette med Evelyn. Om eg har misforstått rett, er det eit nolevande barn av henne som er ført opp på Rootsweb, og 3 barnebarn. Fantastisk, og da har vi også etterkommarar. Borna til Evelyn blir min fars tremenningar, så det byrjar det jo å bli litt utvatna. Eg skal nok kontakte Hr. Major omgåande! Ser ho fann seg ein mann frå Elk Mound, Dunn, Wisconsin, og det var jo der Ole og Agnes budde i 1930. Ut ifrå det kan vi vel fastslå at Evelyn var med da familien flytta tilbake til Wisconsin, men at ho truleg var gift i 1930?Vi står da igjen med eldste dottera, Lillian!Takk så langt, eg kjem med meir info. om Jens Lund.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Så var det Jens Mulmann lund. Ein slektning av han (og meg) her i Noreg opplyste om at han hadde ein son som heitte Sigurd. Om ein skriv inn Sigurd Lund i familysearch, kjem det fram ein heil masse om denne familien. Han var gift, og budde i Superior, Wisconsin (det forklarer vel kvifor Albert reiste dit) Jens har også ein son, Albert. Jens Mulmann brukte namnet John Martin Lund i USA. Kona tiil Jens var også frå Leka (gift i USA) og dei hadde 9 born! Og plutseleg har man ein drøss med slekt i USA!Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Dette er kva familysearch har om Jens: (infoen er publisert av eit barnebarn av Jens, som også er mormon, så vi får vel tru det er nokon LUNDe rett:John Martin Lund (1861-1930) gift med (17/6-1887) Therese O. Christiansen (1866-1939)Barn:1. Laura Arvilla Lund, f. 1887-19332. Alfred Edward Lund, f. 18893. William James Lund, f. 1891-18964. George Arthur Lund, f. 1892-19745. James William Lund, f. 18956. Margaret Lund, f. 18977. Albert Garnalious Lund, f. 19018. Sigurd Parelius Lund, f. 19029. NN Lund (nolevande???) Alle unntatt Laura født i Superior (Hun er født i Eau Claire)ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Riseth

Hei Ørjan !Jeg ser at brikkene faller på plass. Jeg lurte litt på denne Therese O. Christiansdatter som ble gift med John Martin Lund ( alias Jens Mulmann Lund). Det ble oppgitt at hun var fra Leka så jeg prøvde å etterspore henne.Therese Ovidia , f.12.07.1866 , var datter av Anne Tharaldsen ( f.1841.i Nærøy) og gift mann Christian Benjaminsen ( 08.11.1825-08.06.1907) fra Lille Arnøy i Nærøy. Therese Ovidia var i 1875 pleiedatter på Haug hos Edvard Kristian Johansen. Mora Anne Tharaldsen var i 1875 tjenestepike hos Jørgen Jørgensen i Kvaløya Leka.Therese Ovidia ble konfirmert på Leka 3.juli 1881. En halvbror av Therese , Anton Julius Hansen ( f.12.01.1871) emigrerer i 1891. Jeg har ikke noen emigrasjonsdato på Therese. Mvh Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Bare hyggeligt å kunne hjelpe deg, Ørjan! Så Jens ble altså til John og ikke til James som jeg antok. Om du så ønsker kan jeg godt legge ut tellingene 1900 - 1930 for familien her.Mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Mange takk Arne og Jostein!Så sannelig ser det ut som luringen var heime ein tur, og han må vel ha vori heime ei stund og, for Therese var over 7 mnd. gravid ved emigrasjonen. Eldste datter, Laura, er født den 3/7 samme år. Dessutan giftar dei seg den 17/6 samme år, mindre enn ein månad etter dei emigrerte. Dette gir rom for mykje spekulasjon!Dei gifta seg i Eau Claire, og eldste dottera er født der, så bar det altså vidare til Superior, kor resten av borna er født. I 1901 kom også nevøen, Albert, til Superior. Kor lenge budde dei der? Tellingene kan kanskje hjelpe oss?Dei må ha flytta til California ein gong, kanskje på 1920-talet? Det var vel ein stor migrasjon dit, i den perioden. Både mor og far døydde i Redondo Beach, LA. Dei borna eg har funni igjen, har også oppheldt seg i California.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Flott!Har forsøkt å tråle tellingane for å finne info. Alle borna er vel der, så nær som Margaret, f. 1897. Ho står da også oppført med parantes i familysearch. Betyr det at ho skal ut? Ho har kanskje dødd som spedbarn, og kom ikkje med i 1900?Når det gjeld yrke, er det bare 1900 som er ganske leselig. Hva står det? Learyman? Hva er det? Ser også at dei har flytta til California mellom 1920 og 1930, men at bare Sigurd er med. Det er foresstan ein del info om sigurd på nettet. Skal forsøke å spore dei andre borna og.Kva med NN Lund? Litt vanskeleg å tyde namnet, men er det noko som liknar på Maybel? Ho levde enno da denne fila vart lagt inn i familysearch. Sigurd døde vel i 1992, så det er etter den tid.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Dette kan være Alfred i 1930. Han har vel da trolig giftet seg med en enke. Leonard kan være hennes sønn fra 1. ekt., men burde da ha vært skrevet som Alfreds stepson.:

bilete5748.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Flott Arne!Det som starta nærmast som eit skott i blinde, har no ført til store mengder slekt i USA, og endå fleire er det sikkert.Laura Arvilla: døde nokså ung, men ho levde enno i 1930. Hadde ho familie?Alfred Edward: har eg notert var gift med Clara Gloria Collins. Budde også i California. 3 barn. Ser han har ei dotter Mabel. Kanskje oppkalling?George Arthur: Gift med Gertrude Agnes Simon, senare med Mary Elisabeth Shallow. 5 barn. Budde i California.William: Budde i Superior, Wisconsin. Gift med Grace Germain Simon. 2 barn. Tør vi tru at Gertrude og Grace var søstre?Margaret???Albert Garnalious: Han budde truleg det meste av sitt liv i Superior, Wisconsin. Død der i 1985. Familie?Sigurd Parelius: Bosatt i California. Gift med Frances Milbrey (1936) Så her finn vi nok ikkje noko i tellinga. Han hadde i alle fall ein son, Sigurd jr. (1941-1998) Sigurd sr. døydde i 1993, Redondo Beach.Mabel: Gift med Franklin Fowler. Familie?? Mabel var forresten med til Leka i 1914.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Om vi ser bort frå Laura og Margaret, kjenner vi no lagnaden til alle borna bortsett frå Mabel. Albert skal vel vera mogeleg å finne i censusen i 1930?Alfred, George og Sigurd slo seg ned i California, i området ved Los Angeles. William og Albert vart igjen i Wisconsin. Mabel veit vi ikkje.Eg søkte på namnet Lund i Redondo Beach, og det er mange Lund der! Truleg slekt alle saman.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Er du sikker på at det ikke er Albert som er bosatt i L. A. i California i 1930? (Innlegg # 46)Er det ikke han som er registrert død her?Name: Albert Lund SSN: 561-12-1297 Last Residence: 93514 Bishop, Inyo, California, United States of America Born: 12 Jan 1901 Died: Jul 1985 State (Year) SSN issued: California (Before 1951 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.