Gå til innhold
Arkivverket

[#63323] Aner til Anna Andersdatter Bildeneie, født 31.12.1841 i Gran


Gjest Øystein Brennseter
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Brennseter

Jeg prøver å finne anene til denne personen. Jeg har fått opplyst følgende fra Hadeland folkemuseum: Foreldre: 2)Anders Hansen Grinagereie g.10.12.1837 med 3)Siri Guttormsdatter Elkeneie.Ved vielse: Han sønn av 4)Hans Larsen (feilskrevet Andersen i kb.)27 år. Hun datter av 6)Guttorm Olsen, 21 år.Videre har jeg fått opplyst at 4)Hans Larsen giftet seg med 5) Pernille Nielsdatter 01.11.1808. Han bosatt Tuff, hun Raaseie. Hun døde 5.5.1851 på Hoeleeie.Her stopper alle sikre spor. Kan noen hjelpe meg videre?mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Brennseter

Hei og takk for svar.Til Hilde: Joda, jeg har nok vært innom der.Ti Grete: Har også funnet denne Pernille. Det kan veldig godt være den rette, men beviset mangler. Det er vel ikke godt nok at det ikke finnes andre aktuelle? Men hun er jo faktisk født på Hoeleeie. Det så jeg ikke første gang jeg kikket på henne. Det gjør henne jo vesentlig mer sannsynlig, så jeg må nok prøve å finne ut mer om henne.mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.