Gå til innhold
Arkivverket

[#63331] Mads Iverson Tveit frå Vang i Valdres - barnefar i Sogn 1837 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ingebrigt Madson var fødd i Hafslo i Sogn 4.5.1837. Mori var Ragnhild Endresdotter Hillestad frå Hafslo, medan faren var Mads Iverson Tveit frå Vang i Valdres.Det er ikkje oppgjeve nokon alder på denne Mads, og ikkje heller finn eg han i FT1865, men kanskje er det einkvan med lokal kunnskap i Vang som kan hjelpa meg identifisera han?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne for spennande innlegg. Jau, denne karen ser svært so sannsynleg ut! Kanskje bygdeboki for Vang har noko meir å fortelja?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Valdres bygdebok, Vang C, side 27:Mads (1796-), korporal, fekk dotter med Marit Eiriksdtr Kjøs, Marit (1814-), som igjen fekk dtr. Ingebjørg (1853-) med Ola Ivarsson Lien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjapp kommentar frå bygdeboki. Då er det tydeleg at heller ikkje bygdebokskrivaren for Vang har funne ut kvar det vart av denne Mads Iverson frå Tveit...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.