Gå til innhold
Arkivverket

[#63353] hjelp til å leite på Åland


Gjest Wenche Kristoffersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Kristoffersen

Min oldemors bror, baker Helge Larsen, f.1/9-1873 i Larvik, bodde på Åland en tid, kanskje mange år. Han var gift med ei dame fra Geta,på Åland, Olga Sofia. De hadde flere barn bl.a. Harald Einar14,Karl Helge 13,Johannes Laurence 12, Mathias Ruben 9 i 1920 samt at de senere fikk minst ei jente. Familien emigrerte til Amerika. Trolig tilbake til Åland igjen senere. Hvordan skal jeg finne ut om disse personene. Kan noen hjelpe meg med dette.Hilsen Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest André Martinsen

Det ville kanskje være nyttigere å dra til finske og svenske nettsteder, hvor man vil kunne få bedre hjelp enn her. Jeg kjenner dessverre ikke til noen slike sider, men det gjør sikkert andre.A. M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Fjellbu

www.rotter.sedette er en side jeg har vært fornøyd med. har ikke brukt den på en stund nå, men håper den kan være til hjelp for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.