Gå til innhold
Arkivverket

[#63372] Hjelp til å tyde kirkebok på Hitra


Gjest Anne-Rita Kolberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne-Rita Kolberg

Takk skal dere ha, men jeg finner ikke damen i noen folketellinger i 1895. Hun er ikke på Hitra og huner er ikke i Edøy. I folketellingen i 1900 ser det ut for at hun skal være født på Hitra Lenke Noen som har et forlag til hvem som er foreldre til denne damen. Det er kun farens navn Peder Andersen.Anne-Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Det er vel ho her (namn og fødselsår stemmer nesten på både henne og kallen, og dei bur i Aunvåg som er hans fødestad ifl vigselsinnførsla): Lenke Rett nok skal denne Anne vere fødd i T(Tellingskrinsen), men det kan vere feil - og Edøy er vel ikkje så langt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Rita Kolberg

Takk for svar. Jeg har funnet henne i folketellingen, men er ute etter hvor hun er født og hennes foreldre. Folketellingen for Edøy i 1875 er svært mangelfull.Anne-Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Rita Kolberg

Takk skal du ha, da fikk jeg den dama på plass, da er det bare å gå videre på hennes foreldre og deres foreldre igjenAnne-Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.