Gå til innhold
Arkivverket

[#63430] Predikanten Berthe Thue frå Vanylven - opplysningar?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

På leiting etter andre ting finn eg ein del innførsler i dagsregisteret til soknepresten i Davik i 1897 om ei ung kvinne frå Vanylven som reiste rundt og heldt møte i konkurranse med presten - sjå denne og følgjande sider LenkeEr det nokon som har kjennskap til denne kvinna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Eg har ikkje svar til deg, Aase, men eg såg i alle fall her eit nytt ord: Profetinden Brithe Thue, den var ny..Eg blir stadig imponert over sokneprest S. A. Wingers virke, på farten seint og tidleg kvar ein bidige dag. Ikkje rart at han vart utsliten og døydde tidleg, i Beitstaden i Nord Trøndelag 17. mai 1904.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det var eigentleg denne profetinde-titelen eg hadde tenkt å bruke i overskrifta; eg les ein stor grad av respekt for henne i mykje av det presten skriv, og det hadde vore særs interessant å vite meir om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.