Gå til innhold
Arkivverket

[#63432] Ingeborg eline løkkebakken/ellingsen/martinsen/gustavsen


Gjest hege anita aarvold
 Del

Recommended Posts

Gjest hege anita aarvold

Jeg har en oldemor med i alt fire forskjellige etternavn gjennom livet og hun er visst født i 1880 og i 1881. Jeg finner ikke spor etter henne noe sted. Kan noen være snille og hjelpe meg ?Hun ble gift tre eller fire ganger og endret både fornavn og etternavn .Hun het da elin , eline , marie eline Hun hadde i alt fire døtre. Else gift Harefallet, Gudrun gift Syversen (f 1918)Det heter seg hun var av taterslekt. De to første døtre hadde to forskjellige fedre,de to siste hadde samme far Mulige fedre er Martinsen , Gustavsen og EllingsenDa har alså min oldemor hatt noen av disse etternavnene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hege anita aarvold

Jeg glemte legge til at alle fire døtre er født på Østre Toten .Den ene ektemannen skal visst ha dødd på Asyl . Hun selv levde frem til sin død i kårstue ved Harefallet. Kan noen hjelpe å finne henne og opphavet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Skjedde noe i går kveld da jeg la inn dette innlegget,så det kom på en måte ikke opp. Prøver igjen nå for å få en bekreftelse på om det er rett dame jeg har funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Ser nå at hun det står Elene og ikke Eline,da er det vel hun som blir konfirmert her,Elene Marie Løkkebakken:(nr.19)Lenke Ser at faren heter Martin Fredriksen,det er vel der Martinsen-etternavnet kommer fra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.