Gå til innhold
Arkivverket

[#63436] Siste innlegg vises ikke i oversikten over sist brukt


Gjest Christian Arentz
 Del

Recommended Posts

Gjest Frank H. Johansen

Et liknende problem her: Jeg svarte på innlegg 63423 i Brukarforum to ganger i går. Allikevel henger det ikke med i oversikten på Brukarforum. Der står det med opprinnelig klokkeslett, 1 innlegg og 0 svar. Men når man går inn i det ser man jo mine svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Aha! Så det var ikke bare hos meg at det var problemer. Jeg svarte nemlig to ganger her og det viste ikke, dessuten fikk jeg ingen melding om at jeg hadde lagt inn nye innlegg: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Hos meg kjem Kjellaug fram som den siste som har har laga innlegg i Godt nyttår-debatten. Er det sida som ikkje blir oppdatert når de har lagt inn innlegg, slik at det er temalista slik ho var før de la inn innlegg som kjem fram?Og eg får epost-meldingar om innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det var de to første innlegga jeg laga som ikke viste.Men nå ser det ut for at det er i orden igjen.Velkommen tilbake til job-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg er nok ikkje attende. Eg har eit ekstraordinært hardt undervisningssemester, som først børjar koma seg i november. Så sjølv om eg slit og arbeidar så mykje eg kan, både helg og vørkja, så er eg lite til stades i DA. Men det skal koma seg om to-tre veker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Enig med Arnfrid-:) Lykke til med undervisningen! Det du har gjort for oss og fortsatt gjør er uerstattelig.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hvis du er der nå. Jan, så kan du se på Lenke Der skrev jeg, fikk medling 'feil i hovudløkka', gikk ut, og vips så er innlegget mitt der, temaet det blir løftet opp, men det står ikke at jeg har hatt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.