Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Thorbjørn Granlund

[#63442] Kirkebøker for Oslo.

Recommended Posts

Guest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg lurer på om det er noen som kjenner til om det vil bli lagt ut flere kirkebøker fra Oslo, fra Rikshospitalet, som omfatter tiden mellom 1922 og 1929 ? Jeg leter etter et barn som ble født på Rikshospitalet. Alf, født 06.10. 1921, og vi vet at han ikke levde opp, og jeg har en mistanke om at han også kan være død på Rikshospitalet ? Thorbjørn.

Guest Mette Værnes

Hei ThorbjørnKirkebøker for Oslo, Akershus og Østfold vil bli skannet, indeksert og lagt ut på nett fortløpende når de blir innlevert til Statsarkivet i Oslo.Mvh Mette Værnes

Guest Thorbjørn Granlund

Hei. Takk for opplysningen. Thorbjørn.

Guest Mette Haugsand

Slekten min har tilhørt Johanneskirken i Vika i Oslo. Denne kirken finnes jo ikke lenger, men finnes arkivene? Hvor leter jeg i så fall?

Guest Kristian Hunskaar

Johannes menighet ble nedlagt ved kongelig resolusjon 6/12-1929. Kirkebøker fram til 1930 (det skal vel da være komplett) er tilgjengelige: Lenke

Guest Kristian Hunskaar

I Arkivverkets felleskatalog finner du mer om arkivene etter Johannes prestekontor, som oppbevares i Statsarkivet i Oslo: Lenke

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.