Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Unni Knudsen

[#63445] Einar Nikolaisen og hustru Karen. Hamar.

Recommended Posts

Guest Unni Knudsen

Hei. Er et noen som kjenner til denne familien på Hamer eller i omengen. Einar Nikolaisen gift med Karen, vet ikke når de er født, men før 1900, etter årstallene på barna. Barn: Arne født før 1915, Rolf Willy f.1915,Arvid og Kjell. Disse skal være født på Hamar?? Har lett i Kirkebøker men uten resultat.Rolf Willy giftet seg med, Solveig Kristine Hansen, f, 1912 i Relingen, må være Rælingen. (Finner ikke krk bok for dette stedet). Deres første barn ble født i Hedeum. Håper at noen kan være til hjelp med dette. Mvh. Unni Knudsen.

Guest Jon Torp

UnniHar en del til deg.Kan du kontakte meg om dette?jon punktum torp krøllalfa uloba punktum no

Guest Unni Knudsen

Hei. Skal straks sende deg en meil. Dette var spennende at du hadde noe der. Unni.

Guest Unni Knudsen

Fra et prestekontor har jeg fått opplysninger om at Rolf Willy Nikolaisen er født på Hedemarken. Det er nok en del krk bøker å gå igjennom det.Mvh. Unni Knudsen.

Guest Carsten Schanche

Ved dåpen til Kjell Vilhelm, står det at de ble gift 1913 og har 2 barn fra før.Lenke

Guest Unni Knudsen

Tusen,tusen takk til deg Carsten, dette var kjemetopp. Kan jeg spørre hvilken kirkebok du har funnet vielsen i og dåpen til Kjell Wilhelm. Mulig at det står der men finner ikke ut av det. Det stemmer at de hadde to barn fra før, Arne og Rolf Willy.Mvh. Unni Knudsen.

Guest Carsten Schanche

Det står øverst det Unni, etter kildeinformasjon.

Guest Unni Knudsen

Takk skal du ha, det hjalp, nå er det bare for meg og fortsette videre, Nvh, Unni Knudsen.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.