Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Kari Dahlsveen

[#63447] Jens Andersen og Margrete Andersdatter i Vang, Hedm

Recommended Posts

Guest Kari Dahlsveen

Jens Andersen og Margrete Andersdatter på Bjørkeeie i Vang på Hedmark fikk sønnen Anders Jensen 28 jan 1816. Anders Jensen er det flere av på Hedemarken, men Margrete Andersdatter finner jeg ikke. Er det noen som har noe eller kan finne noe om disse og deres forfedre?

Guest Kari Dahlsveen

Beklager: Jens Andersen er det flere av, altså mannen til Margrete.

Guest Thor Bøhmer

Hei! Tror det er nødvendig å rydde opp i din spørsmålsstilling. Det korrekte spml vil jeg tro er: Anders Larsen og Magrete Andersdatter fikk sønnen Jens Andersen f 29 des 1815, døpt 28 jan 1816. Jeg har ingen ytterligere opplysninger.

Guest Thor Bøhmer

NEI, der går jeg i samme fella. Så jeg gjentar:Det korrekte spml vil jeg tro er: Jens Larsen og Magrete (det står Magrethe) Andersdatter på Bjørke-eie fikk sønnen Anders Jensen f 29 des 1815, døpt 28 jan 1816. Jeg tror at denne Anders Jensen var gift flere ganger. Jeg har ingen ytterligere opplysninger.

Guest Else Kari U.Vilhelmsen

Akkurat som Thor prøvde å si ser jeg :)

Guest Thor Bøhmer

Else Kari: Bra, jeg tror denne Magrete (søkbart navn ved ft 1801) er fra Nes. Legg merke til det interesante med ei Magrete Andersdatter som er 10 år og gift. I dag ville ektemannen bli dømt for pedofili. Vel, det er vel en skrivefeil et sted.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.