Gå til innhold
Arkivverket

[#63447] Jens Andersen og Margrete Andersdatter i Vang, Hedm


Gjest Kari Dahlsveen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Dahlsveen

Jens Andersen og Margrete Andersdatter på Bjørkeeie i Vang på Hedmark fikk sønnen Anders Jensen 28 jan 1816. Anders Jensen er det flere av på Hedemarken, men Margrete Andersdatter finner jeg ikke. Er det noen som har noe eller kan finne noe om disse og deres forfedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Hei! Tror det er nødvendig å rydde opp i din spørsmålsstilling. Det korrekte spml vil jeg tro er: Anders Larsen og Magrete Andersdatter fikk sønnen Jens Andersen f 29 des 1815, døpt 28 jan 1816. Jeg har ingen ytterligere opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

NEI, der går jeg i samme fella. Så jeg gjentar:Det korrekte spml vil jeg tro er: Jens Larsen og Magrete (det står Magrethe) Andersdatter på Bjørke-eie fikk sønnen Anders Jensen f 29 des 1815, døpt 28 jan 1816. Jeg tror at denne Anders Jensen var gift flere ganger. Jeg har ingen ytterligere opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Else Kari: Bra, jeg tror denne Magrete (søkbart navn ved ft 1801) er fra Nes. Legg merke til det interesante med ei Magrete Andersdatter som er 10 år og gift. I dag ville ektemannen bli dømt for pedofili. Vel, det er vel en skrivefeil et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.