Gå til innhold
Arkivverket

[#63452] Søker fødested til Johan Anker Olsen, født 1886


Gjest Hanne Jakobsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Jakobsen

Ønsker å finne fødested, samt foreldre til min oldefar Johan Anker Olsen.Han er født i 1886?, og har hele sitt voksne liv bodd i Oslo.Har søkt gjennom alle kirkebøker i Oslo, Akershus og Østfold, uten hell.Hans kone het Klara, og deres 2 barn het Klara Alvilde(min bestemor), og Odd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er klar over at det er eit stort sprik mellom 1886 og 1918, men han har iallfall rett namn :-)) Johan Anker Olsen 0104 1918 2806 1999 0109 1999 13 20 13 St. Olav Sarpsborg SarpsborgVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Jakobsen

Hei! Tusen takk for hjelp, men det passet ikke dette heller. Jeg er helt sikker på at min bestemor ble født i 1912, og på henne sto det at faren ble født i 1886, men ikke hvor. Men takk for du prøvde! Hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Se på denne lysningen nr.54 Oslo fylke, Grønland, Lysningsprotokoll nr. 1 (1912-1918), Lysninger 1913, uten sidenr. Permanent sidelenke: LenkeDette må vel være din Johan Anker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Konfirmasjo,(nest nederst) Buskerud fylke, Tangen i Strømsø, Ministerialbok nr. II 7 (1887-1928), Konfirmerte 1900, side 131. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Jakobsen

Hei!Dette var fullklaff!!!!! Tusen, tusen takk! Nå kommer jeg meg endelig videre, etter 3 måneders leting!Hjertelig hilsen Hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.