Gå til innhold
Arkivverket

[#63485] Berthe Marie Larsdtr. Reed


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg etterlyser Berthe Marie Larsdtr. Reed f. i Bergen 31.12.1834 døypt i St. Jørgens Hospital sokn 25.01.1835. Foreldrer: Lars Jakobson Reed og Anne Marie Henriksdtr. f. Standal. Ved FT-1865 var ho ugift tenestepige hos systra Larsine Larsdtr. med familie på Sunde, Kinn, SF. Lenke Finn henne ikkje i korkje Bergen eller Kinn ved FT 1900.Vidare lagnad ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei HaraldFant denne damen i utflyttet fra Kinn nr.16 LenkeSogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 15 (1860-1883), Inn- og utflyttede 1867, side 18.Jeg synes det står Standal bak navnet hennes? hun står skrevet til 32 år i 1867 men det står en annen dato også etter navnet hennes for meg ser det ut til at det er hennes fødsels dato men det stemmer ikke med 32 år da.Kan det være komf kanskje?Er iverfall en kandidat til deg hvis du ikke har sett denne fra før da :)Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Etter det eg kan sjå står der pigen Berthe Marie Larsdtr. Standal cf 29/6-51 af Bergen Alder 32.-Kva betyr cf i denne samanheng -kan det vere confirmert ? Har lett i Bergen, men ikkje funne konfirmasjonen hennar.-Eg ser at dei to føregåande på lista reiser til America, kan det vere gjentakelsesteikn som står i den kolonna for B.M. ?-At ho her er registrert med namnet Standal KAN vel bero på at ho har hatt bupel i Standalen, kansje hos morsfolket sitt etter 1865.Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei Igjen HaraldHer er komfen hennes nr.66 LenkeSogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 7 (1841-1858), Konfirmerte 1850, side 44.Så det er nok henne som flytter ut i 1867 Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Å tusen takk Hege. Då er det heilt klart at det er rette personen du har funne. Det må bare bety at familien har flytta frå Bergen til Kinn før 1850.Takk igjen !Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Takk for linken Arne !Ser ho her reiser ilag med ein Johannes Larsen Jonstad (23 år)- går ut frå at desse to personane er ektefeller. Jonstadnamnet har han kansje (truleg) frå Naustdal.No har eg gått gjennom ektevigde for Kinn prgj. og Førde prgj.1865 til 10. mai 1867 utan å finne nokon med desse namna. Så tenkte eg at dei kansje gifte seg i Bergen og har gått gjennom ektevigde i Bergen frå 1. januar 1867 til 10. mai utan å finne nokon. Ikkje sikkert dette er den rette Berthe Larsdtr. men er takksam for fleire tips. Prøvar no med eit oppslag i Naustdal bygdebok, kansje best under nytt tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.