Gå til innhold
Arkivverket

[#63494] kirker i Ålesund


Gjest Roar Kvam
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Kvam

Hei sliter med å finne personer i Ålesund. Finnes det kirker omkring med andre adresser? Et eks er Rakel Ingvarda Kvam f.9 sep 1902 dåpen står i Ålesund kirke, men jeg finner ikke hennes konfirmasjon heller ikke hennes søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Johanne Indrestrand

Rakel hørte til i Metodistmenigheten, kanskje de var gått over til den før hun ble konfirmert ? Da jeg vokste opp,bodde vi i samme hus, og jeg var et av de mange barna hun trofast tok med seg til søndagsskolen hver søndag. Der er to bilder av henne i Sponlandarkivet, og det ene mener jeg må være konfirmasjonsbilde. fylkesfoto.nohilsen Inger-Johanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Kvam

Hei Inger-Johanne, Rakel var flere ganger å besøkte oss hun var søskenbarn med min farmor, vi kalte henne tante Rakel. Til sommeren får jeg besøk av en fra USA hans far var søskenbarn med Rakel. Han vil besøke Ålesund og jeg holder på å samle opplysninger til en slektsbok som han skal få, jeg har masse oplysninger, men mangler også en del. Har du tid og opplysninger som jeg kan gjøre nytte av så mail meg. roar@kvam.tk på forhånd takk. Mvh Roar Kvam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.