Gå til innhold
Arkivverket

[#63510] Aleksander Mathisen


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor jeg skal lete etter Aleksander Mathisen som i 1865-tellinga for Horten står som 31 år gammel. Faren hans het Mathias Christensen.Aleksander giftet seg med min oldemor ( Ingeborg Marie Johannesdatter) i Borre 30.01.1859. Nr. 8 er deres nummer. Lenke Lurer veldig på hvordan jeg finner veien videre bakover i tid.mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Her kommer riktig lenke Lenke Ser den blir feil igjen, men jeg er 100% sikker på at jeg har lagt inn rett adresse så feilen ligger i kirkebøkene. Jeg skal melde fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei igjen!Det blir spennende å se om du finner flere opplysninger i Svenske kilder om dette paret. Prøver også med lenke til innflyttingen i Borre , bare for å se om det virker nå?LenkeGunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ja, her virket lenken! Da har du fødselsdato på begge. Dessverre ikke fødested i Sverige, men det kan nok hende du kan få hjelp av Anne Lene Hagen til å finne?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Takker så mye for hjelpen!Jeg har virkelig funnet ut mye de siste dagene. Venter på tilbakemelding fra Danmark ang. to av min fars tanter som jeg kanskje vet hvor bodde da de døde. Alt annet er ukjent for meg utover den ene onkelen til pappa som jeg kan huske vi besøkte da jeg var en liten jente. Tenk om pappa hadde spurt onkelen sin om han visste noe om sine søsken. - men gjort er gjort og ikke gjort.stor klem fra Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.