Gå til innhold
Arkivverket

[#63533] Bertha Marie Martinsdatter Sandøy


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Min mor ble født den 14-2-1922 på Sandøy,Averøy MR foreldrene døde tidlig og barna ble satt bort,min mor til Kvalshaug på Averøy.Legger ved et bilde av min mor som holder en hund,men hvem er de andre?Jeg fikk bildet av Mareno Kvalshaug i år (han er født i 1922)de hadde barneårene sammen.Håper at noen kan hjelpe meg med dette.Vennlig hilsen fra Arnfinn Wangsmo

bilete5771.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Bildet kan vel da være tatt ca 1930. Her er vel gården der folkene kom fra i 1900? LenkeMennene på bildet ser jo ut til å være I 30-40-ÅRS alder. født muligens etter 1900? En dame i samme alder, muligens hustru til bonden på gården? De to damene med stokk kan jo muligens være et par som er nevnt her i 1900?Håper noen har tilgang til bygdebøker som behandler slekt på denne gården.Kan Bertha Marie være en slektning også tro? Veldig artig bilde!Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

takk så langt.vi er på kongsberg i helgen så vi sjekker mere i morgen på søndag.sandøy store og lille er på averøya.vennlig hilsen arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.