Gå til innhold
Arkivverket

[#63535] Oppslag i Naustdal Bygdebok


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Vil nokon sjå i Naustdal bygdebok under garden Jonstad om der er nokon som heiter Johannes Larsen f. ca 1844 og kva det evt. står om denne personen ?Sjå og tema 63485Mvh Harald L. Bakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Ifølgje bygdeboka bd. 2 s. 28-29:Johannes Larsson var f. 1843. Han var son av Lars Nilsson Jonstad frå Neset (1800-ca. 1857?) og Massi Oline Larsdotter (1801-1879) (gifte 1834).Barna deira:a. Nikolai Bendik (1835-47)b. Kristine Andrea (f. 1836)c. Kristine Andrea (1841-1935), g.m. Anders Andersson Skei, bst. Jonstadd. Johannes (f. 1843)Det står ikkje meir om Johannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Det er truleg han som emigrerer til Canada her : LenkeSer ut til at han er gift med nr. 17 og det er å få verifisert deira ekteskap eg er mest interessert i (truleg er Berte Larsdtr. syst i og sjølvsagt kvar dei slo seg ned hen i Canada / USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Emigrantane frå Naustdal finn du her: www.utvandring-naustdal.info Klikk deg inn på Aktuelt, vidare inn på Emigrant 2 og leit deg fram til Brn 7 (Vollen) på Jonstad. Her finn du at johannes ikkje er registert som reist til Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Takk for linken til emigrerte naustedøler Harald, den kjem til å bli brukt !Johannes er ikkje regististrert som emigrert til Amerika, men kven er då denne Johannes Larsen Jonstad frå Søndfjord i linken i innlegg nr. 8 ? Er det andre gardar i Sunnfjord med same namnet ?Kan det vere at det likevel er han som reiser, men at han ikkje er registrert i oversikta over emigrerte naustedøler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Akkurat ja ! Då spørs det likevel om vi har rette mannen. Det vart ei nøtt dette !Fyrst av alt skulle eg gjerne ha visst kvar dei gifte seg for det ser ut til dei reiser som mann og kone. Så spørs det om vi klarar å spore opp paret etter at dei kom iland i Queebec.Slo dei seg ned i Canada eller drog dei vidare sørover til USA ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Det er rimeleg å tru at det er rette mannen sjølv om han ikkje er registert som emigrert på heimesida. Opplysningane på sida er i utgangspunktet henta frå Bygdeboka for Naustdal og vert retta opp etter kvart som nye opplysningar kjem til. Og i Bygdeboka står det ingen ting om kvar det vart av johannes, jfr Innlegg 2. Eg veit ikkje tempoet i oppdateringane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Harald L. Bakke

Eg dreg oppatt dette temaet i håp om at nokon kan hjelpe meg å finne dei enten i USA eller Canada.For å kortfatte det :Er det nokon som finn att paret Johannes Larsen Jonstad og Berte Larsdtr. som reiser til Amerika her (nr. 16 og 17). LenkeAvreise frå Bergen 10. mai 1867 og kom fram til Quebeck 18.Juni.Slo dei seg ned i USA eller Canada og fekk dei evt. barn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg veit ikkje om det er interessant for deg, men eg ser av lista i innlegg 8 at det er eit par frå Svanøy som reiser saman med Johannes.Eg finn desse utflytta frå Kinn i april 1867. Saman med dei reiser ei Berthe Marie Larsdotter Standal. Så vidt eg kan sjå, er ho frå Bergen. Kan det være at ho blei konfirmert i juni 1851 i Bergen? (sjå øverst) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 15 (1860-1883), Inn- og utflyttede 1867, side 18. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8667&idx_id=8667&uid=ny&idx_side=-15>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Berte Marie Larsdtr. vart konfirmert 29. Juni 1851 i Svanø, Kinn, men ho var født i Bergen og den du nemner som eg leitar etter.Eg og har lett etter vigsla deira i Bergen, Førde og Kinn utan hell. Dei reiser utvilsomt som ektepar til Canada men så er spørsmålet å finne dei att enten i Canada eller USA noko som ikkje har lukkast til no.Dette paret frå Svanøy har eg og lagt merke til at dei reiser samtidig med Berte Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Berte Marie Larsdtr. vart konfirmert 29. Juni 1851 i Svanø, Kinn, men ho var født i Bergen og den du nemner som eg leitar etter.Eg og har lett etter vigsla deira i Bergen, Førde og Kinn utan hell. Dei reiser utvilsomt som ektepar til Canada men så er spørsmålet å finne dei att enten i Canada eller USA noko som ikkje har lukkast til no.Dette paret frå Svanøy har eg og lagt merke til at dei reiser samtidig med Berte Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.